måndag 23 mars 2009

Ny beställning klar...



Fick för ett tag sedan en beställning av K på en sittdyna. Där hon gärna ville ha rosa tyg med vita prickar på ena sidan. Så min resa till Hem & Hobby fick bli i söndags & jag hittade detta underbara tyg som passade in på K:s beställning vilket var jättekul. Tyvärr var rosa fleece slut så idag åkte jag till tygposten & shoppade lite...
Resultatet blev denna underbara sittdyna till en Urban Jungle singelvagn.
Nästan så att jag får sy en till dotterns Brio Sitty...
Mönster: Har använd orginaldyna som mall =)

Material: Rosa tyg med vita prickar & svart kantband från Hem & Hobby
Rosa fleece från Tygposten
Kommentar: För en gångs skull så krånglade inget med dynan & jag kan nu gå & lägga mig med ett stort leende... Hoppas K. blir lika nöjd som jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!