måndag 23 mars 2009

Ja då var det ett tag sedan...

Försöker beta av lite beställningar som jag har fått in. Nu är äntligen sittdynan till Bugaboon klar. Hoppas C blir nöjd =)
Mönster: Egna tagna mått från bugaboo-vagnen.
Material: Barbapappatyg, svart fleece & svart kantband från Hem & Hobby
Kommentar: Min Janome Easy Jeans syr fantastiskt i tjocka tyger, sååå skönt när det inte strular med undertråden m.m
Hade lite krångel när jag skulle göra hålen för selen, då jag inte förstod mig på maskinen, petig som jag är så fick jag sy två dynor då jag inte tyckte att den första höll måttet =)
Men nu vet jag hur man syr knapphål i alla fall på den nya maskinen...

1 kommentar:

  1. Oj, vad duktig du är Emilia. Jag skulle gärna vilja ha en så´n där sittdyna till min vagn ... fast kanske med annat mönster. När du har tid kan du väl maila mig så kan vi pratas vid om det ... har förresten en Quinny Freestyle ... du vet väl säkert vad det är för vagn? Ha det gott! Kram Sofie

    SvaraRadera

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!