fredag 21 maj 2010

Tävling 10 000 besökare!!!




Dags för TÄVLING, kul att så många hittar till barnpalatset!!!

Denna gången lottar jag ut en valfri favorit från barnpalatset...

Vinnaren får själv välja tyg av de tyger jag har i lager när tävlingen avslutas!
För att vara med och tävla lämna en kommentar till detta inlägget, för dubbla lotter länka i din egen blogg (det går bra att låna bild)...

Glöm inte att skriva i inlägget om du länkar, och ni som skriver som anonyma glöm inte skriv mailadress!


Tävlingen avslutas den 1 juni
LYCKA TILL!

23 kommentarer:

  1. Annika Pantzar21 maj 2010 kl. 22:20

    Världens bästa Emilia

    Hade ingen aning om att du var så duktig och flitig.
    Underbara saker, nu kommer det bli att beställa både här och när du kränger Me and I :)

    Kram Annika Pantzar

    SvaraRadera
  2. Klart vi vill tävla ! ett nytt barnpalats plagg i garderoben är aldrig fel.
    http://mammaochmillie.blogspot.com/2010/05/barnpalatset.html

    Trevlig helg !

    SvaraRadera
  3. Oj, grattis till 10 000 besökare....klart jag är med och tävlar. Länkar gör jag också!!!

    Mvh Cecilia

    SvaraRadera
  4. Oj! Självklart vill man ha chansen att vinna, finns ju så mycket fint att välja bland!

    sofiajansson86@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Här hemma vill vi också vara med och tävla så klart!

    SvaraRadera
  6. Jag vill vääääldigt gärna vinna, tycker du är sååå duktig!!!!
    Syster_annika@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. vinner gärna!

    kawisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Å jag vill också tävla!!!!! =D Älskar dina grejjer!!!!! Du är så duktig!!!!!!

    helennordqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej! Du har väl inte missat att rösta på din favorit när det gäller Johanna Ahlards robot tryck? Om du inte har röstat gå gärna in på min blogg och lägg din röst. Mvh. Jessica

    SvaraRadera
  10. Sträcker upp och viftar med handen, vill gärna vara med och tävla! Vad kul! =)
    angeliqa_84@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Äntligen sover sonen, så jag fick tid att göra ett inlägg och även vara med och tävla. :D

    Har länkat på : http://tionolletttio.blogg.se/2010/may/favorit-sybloggen.html#comment

    Tack för mig & ha en toppendag. :)

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig blogg du har och så många fina saker. Är gärna med i din tävlingm två lotter till mig ! (Hoppas på tur)

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Är jättenöjd med dom saker du sytt, såååå fina !!!! Kommer beställa mer när plånboken tillåter ;) Vill gärna vinna =D
    Kramen

    helena_sodeliden@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej,
    Tycker det är jättekul att kunna köpa saker på beställning och göra vagnen lite mer personlig!
    Tusen tack!
    /Johanna

    johanna.stal@skanska.se

    SvaraRadera
  15. Jag är med och tävlar och hoppas på att vinna nått fint.
    Länkar i min blogg.
    http://kattaaa.blogg.se/tavling/2010/may/tavlar-13.html#comment

    Ha en bra dag!
    kattaaa@ymail.com

    SvaraRadera
  16. Vill också vara med och tävla om fina barngrejor!

    lillfia@yahoo.com

    SvaraRadera
  17. Hej eftersom vi väntar tillökning i ocktober (mitt i älgjakta) så vore det roligt med en vinst.
    Mvh Älg jägarn.

    SvaraRadera
  18. Grattis till alla besökare! Vill gärna vara med och tävla! Jag har länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/05/valfri-favorit-hos-barnpalatset.html

    Håller mina tummar och tår!

    SvaraRadera
  19. Hej Emilia!
    Eftersom jag vet att du syr så fina saker vill jag gärna vara med och tävla!
    h.lindahl@home.se

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna var med och tävla

    länkar även i min blogg http://hulliganmamman.blogg.se/2010/may/tavling.html

    Mvh Magdalena myran_06@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Roligt med en tävling! Jag är gärna med och tävlar om något av dina fina saker. Sittdynan jag beställde av dig kör vi fortfarande runt på.

    Kram Anneli

    anneli_jonsson@glocalnet.net

    SvaraRadera
  22. Hejsan! Jag vill vara med och tävla! Har länkat på min blogg.

    http://smulis74.blogg.se/2010/may/tavling-9.html

    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  23. Hejsan hej!
    hittade din sida via en tjej som länkat till din tävling =)
    Jag vill givetvis oxå vara med och tävla, så länkade med bild i min blogg =)

    Nu skall jag ta en surf-runda på din sida!

    SvaraRadera

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!