måndag 13 maj 2013

BESTÄLLNINGSSTOPP!!!

Måste lägga in ett beställningsstopp!!!
Ni som har mailat mig innan 13/5 berörs inte av detta men from idag 13/5 så tar jag ej emot några beställningar förrän jag har kommit ikapp med de beställningar som ligger och väntar på att sys klart!
 
Jag har beställt material som är på ingång imorgon så då kommer fler artiklar att mailas ut & fotas!
 
Då jag har 3 mil till posten så kommer leveranser ske måndagar & onsdagar. Har jag vägarna förbi någon annan dag så givetvis tar jag med paketen men det blir mycket åkande fram och tillbaka som det är nu!
Skicka lätt är spårbart & tar 1-2 dagar kostar 54kr resp. 84kr
Schenker tar lite längre tid 2-4 dagar och är lite billigare i frakt! Men dessa paket samt skrymmande måste jag åka in till Tibro med, mindre paket som skickas med posten postar jag var dag här i Fagersanna!
 
Beställningsstoppet gäller så länge detta inlägg ligger uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!