onsdag 3 november 2010

Insamling till Barncancerfonden


För två år sedan fick min vän Anna reda på att deras son hade cancer, min dotter Sara och Melwin är jämngamla och jag kan aldrig föreställa mig hur man tar emot ett sådant besked...



Starka Melwin har fått gå igenom mycket de senaste två åren och familjen har startat en insamling i Melwins namn till barncacerfonden.



Denna insamlling avslutas den 14 december och jag hoppas att de 20 000kr som hittills har samlats in kommer att dubblas upp.


Barnpalatset kommer att skänka 10% av försäljningen till Melwins fond fram tills den 14/12 och jag hoppas att även fler kan bidra så att forskarna kan hitta botemedel för denna hemska sjukdom... Tre av fyra barn överlever men i var fjärde familj sker det man aldrig vill ska hända så stöd forskningen du med...


Jag har lagt upp en bild till höger på Melwin klicka på bilden så kommer du till insamlingen...




Gå även in på Mama och rösta på årets mama 2010 där Anna är nominerad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!