onsdag 30 juni 2010

Mina namnband??? Sena leveranser???

Tänkte kolla med er där ute om ni har fått vänta länge på leverans av mina namnband?
Jag beställde i slutet av Maj och har inte fått mina namnetiketter än...
Mailade till dem och de skulle kika när mina var på väg in men har inte hört ngt ifrån dem?
Finns det ngt annat bra ställe att beställa namnlappar ifrån???
Jag tycker det är bra att de är skurna så att de inte fransar upp sig och att man inte behöver sy in på sidan när man syr den på plagg...
Blir lite smått irriterad då mina namnetiketter nu är helt slut och jag har en hel del beställningar som just väntar på att få en etikett... =(

2 kommentarer:

  1. Har också fått vänta väldigt länge på mina beställningar därifrån. Plus att man ligger ute med ganska så mycket pengar. Har också börjat kolla runt efter andra sidor där man kan beställa namnlappar.....hör gärna av dig om du hittar någon bra sida.
    Hälsningar Cecilia

    SvaraRadera
  2. Mina har alltid varit sena med :-(

    SvaraRadera

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!