söndag 30 maj 2010

Ny artikel hos barnpalatset






Fick förfrågan om jag kunde sy en skötbädd, har bara gjort det till min dotter då hon var liten så det var länge sedan men nu blev det dags att förnya kunskapen...
Skötbädd mått 35x60cm
Mönster: Eget
Material: Pirattyg i bomull designat av Johanna & tryckt av Mjukatyger, prickig vaxduk som går att tvätta i 30 grader från IKEA, mellanlägg från IMPULSEN i Tibro.
Dregglisar
Mönster: Eget
Material: Bruna & Turkosa moln från JNYdesign, Fordon från Mjukatyger samt den enfärgade trikån från Jofotex...


4 kommentarer:

  1. Åh pirater:) Bra artikel. Fina dregglisar också.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina dynor du gör! Jag såg någonstans priser för dynorna i de olika prisklasserna för 2009, är det samma även för 2010? MVH Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Emilia!

    Jag är i full färd med att sälja vår vagn, och kom på att jag nog aldrig mailade dig några bilder på det färdiga resultatet av den SUPERFINA sittdyna du sydde till oss förra året!
    Det finns bilder på min blogg, bl.a. här: http://emmieliving.blogg.se/2010/june/saljes-britax-vigour-4.html

    Åter igen, tack för den fina dynan, du är super!

    SvaraRadera
  4. Malin: Jag är i full färd & skriva ut priserna här på bloggen så en uppdatering kommer till kvällen hoppas jag =)

    Emmie: Underbart att höra att du är nöjd med dynan, kanske blir det en till den nya vagnen nu mé =) Sparade bilden och lägger upp i mitt fotogalleri...

    SvaraRadera

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!