måndag 22 mars 2010

Vändbara mössor...



Riktig kul utmaning!
Vändsydda mössor...
Mönster: Eget
Material: Djungeltyg och de enfärgade trikåerna kommer från JNYdesign
Kommentar: Alltid roligt med nya utmaningar från bloggläsare! Nu börjar jag känna att jag är tillbaka på banan alldeles strax, någon vecka till kanske jag behöver men sedan har jag hunnit ikapp det jag ska ha gjort; dvs. städat bland mina tyger, och sorterat dessa, tyglagret börjar bli väldigt fullt men det kommer ju hela tiden nya härliga tyger som man bara MÅSTE beställa =)
Sedan ska syrummet målas klart (hoppas att sambon tar tag i det sista som är runt lister m.m =) ) Trådrullehållaren ska upp på väggen och sedan är syrummet klart och jag kan njuta av att bara få sy!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!