torsdag 3 december 2009

Tur i oturen...

Tur i oturen kan man säga om morgonens händelse...
Körde till jobbet som vanligt i morses & stannade vid STOP skylten som man ska, då kommer det en lastbil bakom & kör rakt in i baken på bilen. Jag stod ju still & han hade som tur var saktat ner lite men usch vad otäckt det var... Var riktigt skärrad när jag kom till jobbet, inget hände med bilen då han träffade dragkroken, men lite stel i nacken är jag nu på kvällen men som tur var så åkte jag inte ut i vägen & krockade med bilen som kom från vänster...
Så kvällen har varit lugn, suttit & myst med mina två underbara döttrar så alla syalset som skulle fotas idag & sys klart får vänta tills imorgon...

1 kommentar:

  1. Usch vad hemska. Ja, det finns inget läskigare än att råka ut för saker med bilen...Jag och min familj( hade bara barn nr 1 och väntade nr 2) krockade med en älg på motorvägen på väg från Nynäshamn. Skönt att du inte blev skadat förutom öm i nacken vilket isig kan vara nog så jobbigt. Ha en trevlig helg och ta hand om nacken. Mvh Cecilia.

    SvaraRadera

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!