söndag 3 maj 2009

Ett litet babyset

Fick en beställning av min mor på ett babyset till en kollega som fått barn, hon har sedan innan en knytmössa i kanintyget så då tänkte jag att en filt kunde matcha fint till den. Sedan gjorde jag en omlottbody & en dregglis. Hoppas att M. kommer att tycka om detta =)
Ni får ursäkta bildens kvalité men jag glömde att ta kort på setet här hemma, så min mor fick mms:a det till mig så att jag kunde lägga upp det.
Mönster: Omlottbody: Ottobre 6/2007
Dregglis: Eget
Babyfilt 65x80 Eget
Material:
Babyfilt: Turkos interlock med bruna kaniner & brun velour från JNYdesign
Body: Brun interlock från JNYdesign
Turkos jersey med igelkottar från Mjukatyger
Dregglis: Turkos jersey med igelkottar från Mjukatyger
Turkos velour från JNYdesign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR BESÖKET & VÄLKOMMEN ÅTER!